Czerwiec 25 2017 10:34:19
Dragon Ball Z - Legend of Super Saiyan
 
MENU
  • Strona Główna
  • FAQ
  • Wymiana

  • Bohaterowie
  • Bossowie
  • Download
  • Galeria
  • Itemy
  • Kody
  • Podstawy
  • Przeciwnicy
  • Recenzja
  • Save'y

  • Solucja
    - Cz.1 - Ziemia
    - Cz.2 - Namek
    - Cz.3 - Ginyu Force i Freeza





    Dragon Ball Nao TopLista
    :: AnimeDream :: Toplista stron o mandze i anime::
    Toplista Anime
    AnimeHit toplista anime
    TopLista Naj Stron ANIME I MANGI
    Namek Power TOP-100
    Najlepsze strony o Anime i Mandze w necie
  • Logowanie
    Nazwa Użytkownika

    Hasło



    Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem?
    Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.

    Zapomniane hasło?
    Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
    Legend of Super Saiyan - Solucja Cz.3 - GF i Freeza
    Nasi bohaterowie zostają osaczeni przez oddział Ginyu Force. Pierwszymi naszymi przeciwnikami będą Recoom i Guldo.

    RECOOM I GULDO
    HP - 364/296
    KI - 200/270
    BP - 65000/13500
    Exp - 7000

    Dość trudny pojedynek. Pierwszego załatwiamy Guldo, który choć ma sporo hp to z kolei jego poziom bp jest żałosny. Powinno nam to zająć 1-2 tury (atakujemy całą grupą). Recoom to twardy orzech do zgryzienia. Vegeta ma 42000, pozostali mniej więcej 20000-34000. Używamy itemów, ale z rozwagą, bo bardziej mogą przydać się w następnej walce. Nie używamy kart z niskim poziomem obrony, gdyż wtedy Recoom z łatwością może ubić słabszych członków naszej drużyny nawet w jedną turkę.


    Czeka nas walka z następną dwójką żołnierzy z GF, Jeice'm i Burterem.

    BURTER I JEICE
    HP - 305/322
    KI - 200/230
    BP - 62500/64000
    Exp - 6000

    Aby wygrać ten pojedynek wystarczy załatwić jednego z przeciwników Możliwe, że przed walką dołączy do nas Son Goku którego moc wynosi gdzieś od 65 do nawet 90 tysięcy jednostek. Wtedy wystarczy użyć Kaiokena i szybko załatwić np. Burtera. Jednak gdy sojusznik jeszcze nie dotarł to walka będzie ciężka. Vegeta powinien mieć około 52000 jednostek. Atakujemy całą grupą i skupiamy swój atak na Burterze. Silny "Final Flash" Vegety powinien zabrać około połowy hp przeciwnika. Warto się pospieszyć i zaatakować szybko wspomagając się kartami z racji tego, że oponenci atakują kilka razy na turę i mogą poważnie nadwątlić nasze siły.


    Teraz mamy chwilę spokoju. Możemy udać się do jakiegoś sklepiku lub też zregenerować się z jednej z pobliskich machin. Jeśli jednak chcemy pchnąć akcję dalej, udajemy się w kierunku kuli na radarze. W pobliżu jej zaatakuje nas Ginyu oraz jeden z pozostałych przy życiu członków GF.

    GINYU
    HP - 396
    KI - 300
    BP - 120000
    Exp - 12000

    Czeka nas walka jeden na jednego. Son Goku powinien posiadać poziom około 80000-90000. Ginyu ma o 1/4 więcej i bardzo często używa silnych magicznych ataków. Jedyną możliwością by wygrać ten pojedynek jest użycie Kaiokena. Niestety, nie możemy używać w tej walce itemów dlatego jeśli nie wylosuje nam się karta magiczna to będzie źle. Na pocieszenie dodam, że możemy przegrać w tym pojedynku, lecz jeśli to się stanie następna walka będzie baaardzo ciężka. Warto próbować grać na zwłokę i wybierać jako Goku karty z dużym współczynnikiem obrony a nie patrzeć na siłę ataku.


    Jeżeli jako Goku wygramy pojedynek to Ginyu zamieni się z nim ciałami znacznie obniżając swój poziom mocy, w przeciwnym razie zostanie we własnej skórze.

    GINYU I JEICE
    HP - 396/322
    KI - 300/230
    BP - 120000 (33000)/64000
    Exp - 12000

    Ostatnia walka w której uczestniczy dwójka bossów. Poziom trudności tego pojedynku uzależiony jest od rezultatu poprzedniego. Jeżeli wygrał Ginyu, to teraz zmuszeni jesteśmy użyć jednego z itemów "SAICHOR" i podnieść Vegecie się ciosu (mniej więcej do 105000). Szybko uwijamy się z Jeice'm i rzucamy wszystkich do ataku na Ginyu. Należy strzec się jego techniki zamiany ciał której najczęściej używa na Vegecie. Jeśli mu się to uda to już jesteśmy bez szans dlatego nie oszczędzać itemów w tym pojedynku.

    Natomiast jeżeli Ginyu został pokonany i jest teraz w ciele Goku, walka będzie łatwa. Ma on tylko 33000, jest na poziomie Tiena czy Kuririna a przecież mamy przewagę liczebną :). Zmieniamy kolejność eliminacji wrogów i na pierwszy ogień bierzemy kapitana sił specjalnych. Jeice jest już słabszy od Vegety i w niedługim czasie ulegnie.


    Po bitwie czas zająć się kulkami. Znowu musimy wejść do jaskini (na szczęście to już ostatnia w grze). Idziemy zdrowo w dół a potem odbijamy w lewo i powinniśmy zobaczyć naszego kolejnego przeciwnika pilnującego kompletu Smoczych Kul.

    IMITE FREEZA
    HP - 250
    KI - 150
    BP - 58300
    Exp - 650

    Właściwie nie ma co tu opisywać :). Atakujemy całą ekipą i szybko załatwiamy draba. Ot, taki filler w arcie :D.


    Wracamy z powrotem na powierzchnię. Teraz pokierujemy Nailem, który musi grać na zwłokę walcząc z Freezerem [#39] [#40]. Pojedynku nie da się wygrać, przynajmniej nie bez cheatów, także spokojnie godzimy się na pobicie naszego nameczanina.



    Po serii cut-scenek odzyskujemy kontrolę nad bohaterami. Musimy udać się do domu Saichoro w którego pobliżu przebywa Freeza [#41]. Aby tam dotrzeć od miejsca startu kierujemy się na północ i troszkę w na zachód. Gdy już zlokalizujemy wroga lądujemy obok niego aby rozpocząć walkę. Pojedynek trwa tylko turę. Gra przeniesie się w inne miejsce, pogramy teraz jako Piccolo. Naszym zadaniem jest odnalezienie Naila. Znajduje się on trochę kawałek na południe od terenu na ktorym pozostali walczą z Freezą (od miejsca startu powinnismy kierować się na zachód) [#42].



    Zagadujemy do niego i dokonujemy fuzji. Gra automatycznie przeniesie nas z powrotem do walki Vegety oraz pozostałych z Freezą.

    FREEZA
    HP - 500
    KI - ?
    BP - 530000
    Exp - 8000

    Aby móc pokonać pierwszą formę Freezera musimy wytrenować Vegetę do poziomu 200000-250000 a Gohana 120000-150000. Pozostali na niewiele się zdadzą. Warto mieć jak zwykle kilka kart CHI CHI i G.GOHAN robiąc dobry użytek z "Final Flash" Vegety. Przydadzą się też "KARINY" bo Freeza potrafi nieźle przylać. 2-3 ataki Vegety na full power powinny zmusić Freezę do przemiany.


    FREEZA FORM 2
    HP - 520
    KI - ?
    BP - 1000000
    Exp - 8000

    Moc wroga drastycznie wzrasta w stosunku do naszych bohaterów. Na szczęście z pomocą przybędzie Piccolo, lecz nie odrazu. Musimy wytrzymać 1-2 tury. Wysyłamy do walki tylko Vegetę dając mu kartę z wysokim wskaźnikiem obrony (pal licho atak, i tak niewiele mu zrobi nawet z siłą "Z"). Można też użyć itemu "G.GOHAN" aczkolwiek nie wydaje mi się żeby było to konieczne.

    Jak już wspomniałem w trakcie bitwy dołącza Piccolo, który ma poziom mocy 1001000. Możemy przejść do ofensywy! Przydadzą się itemy "ENMA", "CHI CHI" i "PICCOLO". Po zaaplikowaniu tychże "Demon Ray" Piccolo powinien zabrać połowę HP przeciwnika. Po obniżeniu punktów życia do minimum, Freeza ucieknie.


    Freeza ucieknie z pola walki a my mamy możliwość odwiedzenia sklepiku czy też beztroskiego latania. Aby go znaleźć kierujemy się na północny zachód gdzie przy górce stać będzie nasz przeciwnik otoczony kilkoma żołnierzami [#43]. Zanim ich zaczepisz, udaj się kawałek na północ i pogadaj ze starymi znajomymi, Tsumem i Mai'em [#44]. Zaoferują oni dokonanie fuzji z Piccolo lub pozostawienie Dende'go w ekipie.



    Teraz rozprawiamy się z żołdakami Freezy. On sam znów dokona transformacji.

    FREEZA FORM 3
    HP - 500
    KI - ?
    BP - 1500000
    Exp - 20000

    Jeżeli porozmawiałeś z Tsumem i Mai'em ,i wybrałeś opcję zwiększenia mocy u Piccolo to jego poziom dalej znacznie przewyższa moc przeciwnika (1900000). Ważne, by w tej walce nie używać potężnych kart.


    Freeza będzie co ture uciekał z pola walki i po niedługiej chwili ponownie atakował. Nameczaninem cierpliwie go obijamy. W końcu Freeza zaprowadzi nas na małą wysepkę i tam dokona przemiany.

    FREEZA FORM 4
    HP - 1700
    KI - ?
    BP - 3000000 (4500000)
    Exp - 50000

    Freeza zwiększa swój poziom mocy znacznie odstając od Piccolo. Musimy ponownie przejść do defensywy, oszczędzając nameczanina (resztą oczywiście w ogóle nie atakujemy). Po kilku turach na miejsce walki przybywa Goku. Jest on słaby (280000 BP), ale ma dwie możliwości by wydatnie zwiększyć swoją moc. Pierwszą jest 20x Kaioken, który uzyskujemy po użyciu magicznej karty o sile "Z". Zwiększy to moc bohatera do prawie 4000000. Druga metoda jest bardziej skuteczna, lecz niestety, wymaga poświęcenia któregoś z bohaterów. Wybieramy słabszego członka naszej drużyny (Yamcha, Kuririn, Chaozu, Tien) i posyłamy do walki. Freeza prawdopodobnie zabije go w ciągu jednej tury. Gdy to się stanie używamy jako Goku karty z współczynnikiem siły "Z". To sprawi, że zamieni się w Super Saiyanina a jego moc wzrośnie do 5000000!!

    Jeżeli posiadamy kartę "SAICHOR" to używamy jej na Son Goku (jego moc wzrośnie do 7500000!). Teraz wystarczą dwie silne kamehamehy aby zamienić Freezera w kosmiczny pył. Piccolo również może być całkiem użyteczny w tej walce. Warto napomknąć, że Freeza ma zdolność, która zwiększa jego BP o 50% (100% mocy Freezera z anime :P).


    I na koniec... :)

    VEGETA SSJ***
    HP - 1800
    KI - 0
    BP - 6000000
    Exp - 0

    Bonusowa walka dostępna po zabiciu Freezera, tylko wtedy jeśli Goku dokonał przemiany w Super Saiyanina (i jeżeli przeżył Vegeta). Książe zdradzi nas i również zamieni się w SSJ zyskując ponadto ogromną moc. Aby wygrać tą walkę musimy mieć item "SAICHOR" oraz "KAIOU" bo inaczej Son Goku będzie dostawał bęcki. Pojedynek będzie zacięty i długi, nawet taktyka ze spamowaniem Kamehameha wymagać będzie okolo sześciokrotnego jej użycia. To już ostatni z przeciwników, trzeba dodać, że odpowiednio trudny :).
    Komentarze
    Brak komentarzy.
    Dodaj komentarz
    Zaloguj się, żeby móc dodawać komentarze.
    Oceny
    Dodawanie ocen dostępne tylko dla zalogowanych Użytkowników.

    Proszę się zalogować lub zarejestrować, żeby móc dodawać oceny.

    Brak ocen.
    Copyright &Colos; 2012

    Załóż : Własne Darmowe Forum | Własną Stronę Internetową | Zgłoś nadużycie